Otěhotnění

Dobrý den je mi 28 let, 8 let jsem brala antikoncepci (Cilest, Gracial) koncem dubna jsem ji vysadila z důvodu otěhotnění. Ihned po vysazení se dostavila menstruace, ale od té doby již ne. Je to už 4 měsíce co jsem neměla menses. Na gynekologii mi bylo řečeno, že mám ještě půl roku čekat, že by se to mělo upravit samo. Ale prvotní důvod nasazení HA byla nepravidelná menstruace, takže nevím jestli se mi to samo vůbec někdy upraví. Těhotenský test si mám dle gynekoložky dělat každý měsíc, vždy negativní. Myslíte, že bych neměla podstoupit nějaký test, jestli mám vůbec ovulaci. Nechce se mi čekat rok a pak teprv něco dělat.

Odpověď odborníka:

Bylo by vhodné aplikovat Agolutin amp k vyvolání zda se menses dostaví a poté měření bazálních testů spolu s ovulačními testy

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x