Padání vlasů tři měsíce po porodu, pomůže revalid?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jsem tři měsíce po porodu a hodně mi začaly padat vlasy. Je možné užívat REVALID? Nebo prosím o radu a doporučení vhodného přípravku ke kojení.

Odpověď odborníka:

Padání vlasů po porodu je zcela normální přirozený jev a nedá se mu zabránit, protože velmi zjednodušeně řečeno k odumření vlasu došlo již během porodu (nebo obecně jiného velkého stresu). Pokud by se během 2-3 měsíců stav neupravil, měla byste navštívit kožního lékaře. Během kojení bych asi mimo běžné vitamínové doplňky pro kojící ženy nic dalšího nedoporučovala.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x