Předávkování prášky

moje sestra měla nějaké psychické problémy a spolykala strašně moc nějakých prášků. nevíme co ani kde to vzala a leží ted na jednotce intenzivní péče. lékaři tvrdí že už jí nemohli vypumpovat žaludek že je příliš pozdě a že není nějaká protilátka na vyrovnání tady toho v těle. nechtějí nám nic říct a já se strašně bojím, že umře. Je mi 14 let a nikdo mi nechce na nic odpovědět. bude v pořádku? je v nemocnici v brně jsou tam dobří doktoři?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v nemocnici v Brně je sestra určitě v dobrých rukou. Lékaři tam pro ni udělají vše, co bude možné. Zda ji zachrání a jak se na ní spolykání prášků podepíše, to nelze předpovědět. Na jednotce intenzivní péče sledují všechny sestřiny tělesné funkce a snaží se je udržet co nejvíce v pořádku. Záleží, co sestra spolykala a kolik toho bylo - různé léky ovlivňují různé orgány v těle a různě vysoké dávky způsobují různě závažná a vratná i nevratná poškození orgánů. Často se předem nedá odhadnout, zda bude pacient v pořádku, to právě záleží, co spolykal, kolik toho bylo a jak si s tím jeho tělo poradilo. Přeji Vám, aby se sestra v pořádku zotavila a předávkování na ní nezanechalo žádné následky.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: