Přerušená antikoncepce

  • Dotaz od: Křižíková
  • Publikováno: 11.12.2009
  • uLékaře.cz

Dobrý den Dcera bere asi 2 roky antikoncepci TRI-REGOL. Teď po 7 pilulce musela přestat brát prášky, protože šla na akutní operaci slepého střeva a lékař jí je nedoporučil. Samozřejmě dostala opět menstruaci a bolesti o kterých nevíme, jestli jsou po zákroku, nebo protože má menstr. po 14 dnech. Jak má postupovat dál? Kdy má zase začít brát prášky a co s načatým platíčkem? Děkuji za odpověď Křižíková

Odpověď odborníka:

Doporučovala bych načaté platíčko vyhodit, počkat na další normální menstruaci a v její první den začít brát tablety z nového platíčka jako obvykle.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x