Přerušená soulož, pilulka ''po''

Dobrý den. Poslední mens. mi začala 9.3. Nechráněnou soulož jsem se svým partnerem měla 25.3. Po chvíli, co byl \'\'ve mě\'\', jsem ale soulož přerušila. Asi po 38 hodinách jsem si vzala pilulku EllaOne. Po pár dnech od soulože mě začala bolet prsa jako před mens a bolí mě do dnes. Další menstruaci mám dostat cca 6.4. Před mens. mě většinou právě prsa bolí, ale jiné \'\'příznaky\'\' mens (nafouklost) nemám. Mám ale obavy, jestli prášek zabral. Také jsem četla, že pilulka po může oddálit mens. Chtěla bych se proto zeptat, jestli je možné, že jsem těhotná (test vyšel negativně). Co mám dělat, pokud se mens. nedostaví do určitého termínu ani pár dní poté? děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Vámi popisovaná tabletka skutečně menses posunout může.Pokud menses nepřijdou ani do 14 dnů po očekávaném termínu-udělejte si těh. test a v případě negativity a absenci menses ho zopakujte ještě za týden.Pokud ani nyní menses nepřijdou -objednejte se u gynekologa na kontrolu.

MUDr. Michael Kozák
MUDr. Michael Kozák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologicko – porodnická praxe

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: