Prevenar 13 a nežádoucí účinky

Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli možná nějaká reakce na očkování -poslední dávka- prevenaru 13 po 12 dnech malej dostal teplotky 38 dva dny a nyní už jen 37 ale nejspíš nám lezou i zoubky stoličky nebo špičáky, pořád si strká dozadu do pusinky prstík, jinak je v pohodě tak jen jestli to nemůže být nějaká reakce na tu vakcínu... díky Marcela

Odpověď odborníka:

Dobrý den, s každou vakcínou mohou být spjaté nežádoucí účinky jako je například Vámi uváděna horečka. Tyto příznaky většinou do 2-3 dnů ustupují. Pokud máte pochybnosti, obraťe se na svého praktického pediatra.

MUDr. Petra Limrová
MUDr. Petra Limrová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Dětské oddělení Nemocnice Hořovice

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x