Slabé špinění při braní ha

Dobrý den pane/paní doktore/doktorko. Chtěla jsem se zeptat, už přes 5 let bude antikoncepci Mercilon, doposud nebyly s užíváním žádné problémy. Ale teď se mi tento měsíc tak 3 dny před menstruaci a dva dny po menstruaci ukázalo slaboučké špinění (prostě skoro jako nic), vždy se to objevilo jen ráno pak celý den nic. Antikoncepci beru pravidelně a ani jednou jsem nevynechala. Poslední dobou jsem byla ve stresu kvůli škole, myslíte, že by to mohlo být tím? Po případě jsem si myslela, že mi antikoncepce už nevystačí, že bych si měla dojít pro silnější. Budu ráda, za jakékoliv Vaše cenné rady. Děkuji

Odpověď odborníka:

Stres pochopitelně může mít vliv na cyklus, zatím bych se neukvapoval a teprve když by se situace opakovala i v dalších cyklech, zvažoval bych změnu preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: