Snižování teploty po očkování

Ze zdravotních důvodů jsem nucena své malé dceři předcházet zvýšení teploty. Po očkování měla teplotu vždy, podávala jsem proto Nutofen a Panadol. Otázka zní: Není v důsledku snižování teploty (jdu proti tělu)nějak ovlivněn, snížen, příznivý efekt očkování? (prosím o jasnou odpověď na otázku, nikoliv obecný rozbor či rozpravu o prioritě rizik). Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte pokyn ze zdravotní indikace snižovat teplotu, měla byste se podřídit autoritě, která vám toto radí a má zkušenosti v oboru se zanlostí všech rizik a komplikací. Pokud máte nějaké námitky či pochybnosti, můžete diskutovat přímo s tím odborníkem, který vám radí snižovat u holčičky teplotu. Jistě ví, proč to dělá /nepíšete žádné bližší podrobnosti - takto klást dotaz po internetu není moc efektivní/

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: