Špinění mimo menstruaci

Dobrý den , chtěla bych se zeptat co může být příčinou špiněním mimo menstruaci . dne 29.11 jsem měla pohlavní styk beru antikoncepci Lindynette ale den před pohlavním stykem jsem si zapoměla vzít prášek tak jsem si ho vzala den po pohlavním styku a o pár hodin později další . A o 3 dny později jsem začala špinit a menstruaci mam dostat až příští týden . Je možný že to bylo z těch dvou prášků ? A nebo z toho že jsem měla pohlavní styk a muj den byl plodný ? Jinak před tím jsem brala antikoncepci pravidelně . Děkuji za odpověď .

Odpověď odborníka:

Velmi pravděpodobně je to způsobeno chybným braním a ani gravidita není v tomto případě vyloučena, pokud menses nepřijdou v termínu,udělejte si gravitest. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: