Špinění místo menstruace

Dobrý den, už dva roky užívám HA Jeanine, menstruaci po ní jsem měla vždy střední až slabou trvající čtyři až pět dní. Avšak tento měsíc jsem již měla opět místo menstruace pouze dvoudenní slabé špinění. HA beru pravidelně, tabletku jsem si vzít nezapomněla. Těhotenský test jsem si dělala-negativní. Myslíte, že je takové špinění místo menstruace při této HA normální? Je mi 23 let a nemám jakékoli jiné problémy. Děkuji za odpověd, Jana

Odpověď odborníka:

dobrý den, peavděpodobně se o menstruaci jedná.vyčkejte do dalšího cyklu.pokud by se to opakovalo nebo začaly potíže, lze naplánovat gyn.vyšetření.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nové léky na cukrovku vsází na ledviny, navíc se po nich hubne!
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Články: Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Chystáte-li se vyřešit...
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: