| Nápověda

Štítná žláza

Dobrý den, již 6 let se léčím se štítnou žlázou na kterou mi byl předepsán nejprve Euthyrox 50, který byl potom změněn na Letrox 50 rovněž jedna tableta denně. Bohužel moje problémy přetrvávají i po změně medikamentu. Je mi stále strašné horko, obzvlášť při fyzické námaze a silně se potím. Byly mi několikrát kontrolovány hormonální profily z podezření na předčasné klimakterium,, vše bylo v pořádku. I když jsem vysadila antikoncepci problémy nevymyzely, takže jsem se ujistila že vše pramení ze štítné žlázy. Můj endokrynolog na mé stížnosti nereaguje, ráda bych znala Váš názor, jsem už zoufalá a opravdu si nevím rady. Předem děkuji Neli

Odpověď odborníka:

Dobrý den Neli! Pokud užíváte Letrox nebo Euthyrox (jedná se o zcela stejnou účinnou látku), trpíte sníženou funkcí štítné žlázy. Nadměrné pocení a návaly horka doprovázejí spíše poruchy, u kterých je činnost štítné žlázy zvýšena. V případě, že je i váš hormonální profil v pořádku, bylo by vhodné navštívit vašeho praktického lékaře a nechat se komplexně vyšetřit, nadměrné pocení se může objevit i u jiných chronických onemocnění. Existuje i nadměrné pocení, které je přítomno samo o sobě a nesouvisí s žádným dalším onemocněním, tzv. primární hyperhidróza. Jeho léčba patří do rukou kožního lékaře. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Nejnověji hodnocení lékaři
 
 

Položte lékaři dotaz zdarma

  • Přes 60 lékařů v poradně
  • Zjednodušené pokládání dotazů
  • Možnost zúčastnit se všech soutěží
  • Anonymní pokládání dotazů
Registrace zdarma Registrace přes Facebook zdarma
Naposledy čtené: