Vypadávání vlasů

Dobrý den, už asi tři roky u sebe pozoruji větší padání vlasů. Vlasy si barvím tak čtyři roky a rok a půl beru HA. Používala jsem různé kůry i šampony proti padání vlasů, ale moc mi to nepomohlo. Štítnou žlázu bych měla mít podle vyšetření v pořádku. Co byste mi doporučil/a? Jaké vitamíny nebo doplňky stravy jsou na tento problém dobré? Díky za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy se na padání vlasů podílí nedostatek vápníku a selenu nebo vitamínů A a E. Někdy je na kůži přítomna mykóza (plíseň) - pak bývají vlasy i polámané nebo kůže poškozená či vlasy padají v chomáčích apod. Také může padání posilovat druh používané barvy. Takže: pokud byste měla jakékoli podezření na mykózu, vyhledejte kožního lékaře, mykózu sama doma nevyléčíte. Můžete zkusit užívat vitamínové přípravky, v lékárně Vám poradí vhodné kombinace. A můžete zkusit změnit značku barvy na vlasy a používat regenerační kůry na barvené vlasy.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: