Xorimax a kvasinky

Dobrý den, včera mi nasadily antibiotika Xorimax 500mg (1 tabletu po 12 hodinách) na anginu lacunaris. Můj dotaz zní jestli už antibiotika mohly za tak krátkou dobu způsobit gynekologické kvasinky které jsem před časem úspěšně vyléčila ( mastí Clotrimazolem 1%) ale bohužel po nasazení antibiotik se mi vrátily. Zmiznou samy po dobrání antibiotik nebo budu muset podstupovat celou léčbu znovu? Nebo je to jenom nežádoucí účinek těchto antibiotik? Děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, antibiotika jsou příčina, nasaďte léčbu a nezapomeňte přeléčit i partnera.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Články: Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Ne každou potíž při močení...
Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Články: Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Asi každá žena občas dumá...
Koalice proti hluboké žilní trombóze
Články: Koalice proti hluboké žilní trombóze
Hluboká žilní trombóza (HŽT...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Vakcinace proti žloutenkám: dodržujte očkovací schéma
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: