Zanášení cév vápníkem

Dobrý den. Je mi 58 roků a 5 let se léčím na osteoporozu užíváním vápníku.Dočetla jsem se na netu, že organický vápník/uhličitan vápenatý/ způsobuje zanášení cév vápníkem. Tento užívám na předpis. Je pravda, že si tím více méně vědomě cévy zanáším?

Odpověď odborníka:

Dobry den. Odpoved je troche slozitejsi.V soucasne dobe doporucene davce calcia 500-600 mg spolu s vitaminem D a adekvatni davkou dalsich laek-hlavne vitamin K-jde o vitamin K2.Jsou kombinvane preparaty- calcium, D3 a K2,ktere lzr povazovat za zcela bezpecne.Calcium krome toho vzpadava hlavne do poskozenych tkani, zde tedz sklerotickzch platu v tepnach.Lze tedz I minimalizovat vznik sklerot zmen v tepnach

MUDr. Marie Ládová
MUDr. Marie Ládová

Specializace: Osteologie
Pracoviště: Osteologická ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x