Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Může to způsobovat vysazeni antikoncepce?

Antikoncepce Terezie 14.6.2018

Dobrý den, pred 7 dny jsem vysadila antikoncepci Logest, kterou jsem brala deset let. Menstruace normálně probehla a nove platicko jsem nezacala. Objevilo se u me po tydnu lehke toceni a bolest hlavy, lehce rozmazane videni, spatne zaostreni, lehke občasné skubani v oku(oci v poradku, byla jsem u ocniho lekare) a celkove mam pocit jako kdybych nebyla ve svem těle. Může to způsobovat vysazeni te antikoncepce, uz takto brzo, nebo nejaka vážnější nemoc jako treba roztroušena skleroza?

Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Ambulance praktického lékaře Benátky nad Jizerou

Dobrý de, 10 let jste užívala hormonální antikoncepci, která blokovala celý ovulační cyklus, s hormonálními změnami, které přirozeně probíhají. Takže nejspíše ano, Váš aktuální stav, kdy se necítíte jako ve svém těle se všemi průvodnými příznaky může být následkem vysazení hormonální antikoncepce a nástupu normálního menstruačního cyklu. Po sedmi dnech od krvácení jste cca. v 12-13 dnu cyklu, co odpovídá době ovulace, a s tím spojených hormonálních změn. Je velice nepravděpodobné, aby se u Vás projevila roztroušená skleróza právě v stejnou dobu, jak jste vysadila antikoncepci. Vyčkejte pár měsíců, ono si na tyto hormonální změny tělo opět navykne a Vy budete v pořádku. S pozdravem, Dr. Horáková

Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Dětská gynekologie, Gynekologie, Porodnictví Pracoviště: GYNBUS s.r.o.

Vážená paní,
myslím že máte zbytečné obavy o roztroušenou sklerózu se jistě nejedná, může to být reakce na vysazení antikoncepce i když většinou se takto neprojevuje ,hlavně ne očními příznaky pokud by obtíže přetrvávaly byla by vhodná kontrola u praktického lékaře mohlo by je jednat i jen o neurovegetativní dystonii.
Příjemný den

Související dotazy

Vysazeni antikoncepce
dobry den chtela jsem se zeptat zda je normalni ze...
Pravdepodobnost otehotneni po vysazeni antikoncepce
Dobry den, rozhodla jsem se vysadit HA. HA jsem brala...
Vysazeni antikoncepce
Dobrý den paní doktorko, je mi 26 let a již přes...
Vysazeni antikoncepce
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vysazení antikoncepce,beru...
Vysazeni antikoncepce
Dobry den mam dotaz nedavno sem kvuli problemum vysadila...
Pravdepodobnost otehotneni po vysazeni antikoncepce
Dobry den, rozhodla jsem se vysadit HA. HA jsem brala...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Může to byt zánět ledvin?

Dobrý den, Měla jsem před 4 dny zánět močáku a do dny na to mě začali bolet...

Může to mít negativní dopad na sexuální život?

Dobrý den. Prosím Vás o radu. Trpím na velmi silné nepravidelné krvácení. Následkem...

Může to mít nějakou reakci na ten implantat, který má zavedeny ?

Dobrý den , Mám kamarádku která si před 2 týdny nechala udělat jeden zubní...

Může to mít nějakou souvislost?

Dobrý den, omlouvám se, že už sem píšu po několikáté, ale tohle mi přijde dost...

Může to naznačovat preeklampsii?

Dobry den, od 4/2019 se lecim a inunitni trombocytopenii, lecba zacala pri 39...

Může to souviset s krční páteři?

Dobrý den, mela jsem blokadu krční páteře naa leve straně a chci se zeptat zda...

Může to souviset se špatnou psychikou?

Často bývám zmatený, že necítím temeno hlavy a končetiny a špatně se mi dýchá....

Může to souviset?

Dobrý den, chci se zeptat, užívám 20 mg citalopramu na léčbu postraumatu, nyní...

Může to souviset?

Dobrý den, minulý týden ve středu se u mě objevila teplota, společně s rýmou...

Může to spolu souviset???

Dobrý Den. Chtěla bych se Vás prosím zeptat. Můžou příznaky jako pocit na zvracení,...

Může tohle všechno být jen od stresu, únavy a nevyspání?

Dobrý den, ráda bych znala váš názor. Je mi 32let,mám 5 dětí, dost živých dětí...

Může tohle způsobovat blokace?

Dobrý den, je mi 30 let,žena. Můj problém začal zhruba 23.dubna tohoto roku,...

Může toto souviset s vysazením antikoncepce?

Dobrý den, minulý týden jsem vysadila HA, kterou jsem užívala asi 6 let...

Může užívání Detralexu maskovat krvácení z kolorektálního karcinomu?

Dobrý den. Dlouhodobě užívám lék Detralex proti krvácení hemoroidů, které mě...

Může vést antikoncepce k nenávratné neplodnosti?

Dobrý den, četla jsem jeden článek a nevím, zda jsem ho pochopila dobře. Samozřejmě...

Může vést látka aluminium zirkonium k rakovině prsu?

Dobrý den, od kamarádky mi přišel putovní e-mail, ve kterém jistá slečna...

Může vynechat MS po zánětu močového měchýře?

V průběhu dovomené jsem brala prášky na oddálení menstruace cca po druhém se...

Může vyvrtnutý kotník způsobit trombozu

Dobrý večer, v úterý jsem spadla ze schodů,ve středu už jsem nemohla došlápnout...

Může vzniknout astma po léku proti astmatu?

dobrý den chtěl bych se zeptat co se mi muže něco stat když jen tak použivam...

Může WOBENZYM pomoci v léčbě kompresivních fraktur?

Dobrý den, před mnoha lety mi byla zjištěna osteoporoza, nyní léčena Caltrate...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Časté močení

Dobrý den. Vím, že tento problém tu byl již diskutován a to je časté močení....

Vyrážka na žaludu

Na žaludu se mi udělaly červené flíčky s bílými tečkami neboli to jen to blbě...

Vyrážka na penisu

Dobry den chtel jsem se zeptat pred 14 dny jsem bral antibiotika a objevila...

Zvýšené jaterní testy

Dobrý den, mám již od února 2012 zvýšené jaterní testy, zpočátku byly ALT 2,75...

Syndrom vertebro bazilární arterie

Dobrý den, Nevím, zda svůj dotaz dávám správně, snad ano. Dnes jsem byla na...

Červené fleky na lýtkách

Dobrý den, rad bych se zeptal,co to je za červené fleky,které se moji přítelkyní...

Kručení v břiše a průjem

Dobrý den Je mi 21 let, a trápí mě každodenní kručení ve střevech, které trvá...

Bolest prsou

Dobry den už 3 týdny mě trápí bolest prsou. Bolest cítím po celých prsou dříve...

Cik 1200

Dobrý den,mám dva kontrol.odběry cik 1200,1180,jsem 4.5 měsíce po těžší operaci...

Průjem a krev ve stolici u dítěte

Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám rok a půl starého syna a sva dny má průjem,...

Opožděná menstruace

Dobry den, minuly mesic se mi menstruace opozdila o cca 5 dni a pak kdyz prisla,tak...

Brnění pravé části těla

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ,již 14 dní mě brní pravá část těla od krku...

Bublání v uchu

Asi 2 měsíce mám takový zvláštní pocit bublání nebo přelévání v levém uchu -...

Zvýšené jaterní testy

Dobrý den, už 14 dní mám problem s játry. Před 14 dny jsem měl vysoké horečky,...

Tmavé podpaží

Dobrý den, už dlouho mám tmavou kůži v podpaží, je to asi způsobenou pocením....

Panická ataka

Dobrý den, pokusím se stručně shrnout svoje problémy. Asi před pěti-šesti týdny...

Bolest na levé straně břicha

Dobrý den, poslední dobou se mi po jídle, nebo při větší plynatosti stává,...

Problémy s vyprazdňováním

Dobrý den, mám už delší dobu problémy s vyprazdňováním. Bylo to způsobeno oslabenými...

Krev ve zvratcích

Dobrý den, mám takový problém. Nestává se mi často, že bych zvracela - během...

Bolest kotníku

Z niceho nic,bez urazu me zacal bolet pravy kotnik z vnejsi strany. Prvne jsem...

Reklama
Takovou péči si zasloužíte!
Představte si prostředí, kde se vždy setkáte s pozorností, kterou očekáváte.
* registrací neměníte svého lékaře.