Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Vysazení antikoncepce

Antikoncepce Anna 18.9.2019

Dobrý den, prosim o nazor či radu.
Vysadila jsem HA cca po 10 letech... Dobrala jsem platicko, probehla radoby ms jako v klasicke 7 denni pauze pri brani antikoncepce, uběhlo 27 dni a dostala jsem ms ktera byla jina tedy téměř bezbolestna a slabší asi o o jeden den kratší ted je to 15 den po ms a vypada to tedy že tělo funguje jak ma i po vysazení.. Je tu ale jeden háček.. Cca 3 tydny od doby co jsem prestala užívat HA je mi často během dne na zvraceni.. První dny to bylo vždy rano.. Ted kdykoliv během dne.. Dvakrat už sem to neovládla a zvracela jsem... Dá se to považovat za normální projev vysazení HA nebo mám hledat příčinu jinde?
Dekuji předem za odpověď.

Doplňení informací: Dobrý den, pohlavní styk jsem měla naposledy když jsem dobirala HA takže je těhotenství nepravděpodobné, nicméně test jsem si udělala a je negativní, tedy je těhotenství vlastně téměř vyloučené...co s tím?

Odpovídá lékař:

MUDr. Lenka Smejkalová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé

Dobrý den paní Anno.
Myslím si, že to běžné není. Není možné, že byste byla těhotná? Doporučila bych v první řadě si udělat těhotenský test. Váš dotaz předám odborníkovi k podrobnějšímu vyjádření stran vysazení antikoncepce a možných zažívacích potíží. Přeji pěkný den.

MUDr. Lucie Králíčková
Odpovídá lékař:

MUDr. Lucie Králíčková

Specializace: Dětská gynekologie, Gynekologie, Pediatrie / Praktické lékařství pro děti a dorost, Porodnictví

Dobrý den Anno, děkuji za Váš dotaz. Po vysazení antikoncepce může trvat několik měsíců, než se menstruační cyklus ustálí. Ale nevolnost a zvracení rozhodně není doprovodným jevem po vysazení antikoncepce, doporučila bych Vám zopakovat si těhotenský test a případně navštívit Vašeho gynekologa, který provede ultrazvukové vyšetření a odběr těhotenského hormonu z krve. Pokud graviditu vyloučí, tak se obraťte na Vašeho praktického lékaře, který by měl pátrat po příčině Vašich obtíží dál.
Přeji Vám hezký večer, s pozdravem L. Králíčková

Související dotazy

Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, za jak dlouho po...
Menstruace po vysazení antikoncepce
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vysazení antikoncepce...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, beru již rok antikoncepci...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, antikoncepci beru již od svých 16 let a...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den,chtěla bych se zeptat.Brala jsem v kuse antikoncepce...
Vysazení antikoncepce
Dobrý den, už skoro 3 roky beru antikoncepci a chtěla...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Vysazení antikoncepce

dobrý den chtěla jsem se zeptat když beru HA regulon asi rok(jediná antikoncepce...

Vysazení antikoncepce

Zdravím Vás, v loňském roce v září jsem vysadil ha a měsíc po té jsem otěhotněla....

Vysazení antikoncepce

Dobrý den,chtela bych se zeptat vysadila jsem tenhle měsíc HA, měli jsme s přítelem...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den pane doktore, beru antikoncepci už třetí rok. Vzhledem k tomu, že...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, Je to uz pár dni co jsem dobrala plato a rozhodla se na nejakou...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den. Zhruba před dvěma měsíci jsem začala trpět něčím podobným jako je...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu, kdy je vhodné vysadit antikoncepční...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, vysadila jsem antikoncepci na měsíc ale chci ji zase začít brát....

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, 2 roky jsem brala antikoncepci Gracial a vždy jsem týden před pauzou...

Vysazení antikoncepce

Vážená pí doktorko, vytřídala jsem celkem 5 antikoncepcí a jelikož jsem vždy...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, ráda bych z důvodu otěhotnění vysadila HA (Tri-Regol 21+7). Musí...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, již ve středu budu vysazovat antikoncepci. A poté by jsme se chtěly...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, od 15 let, užívám antikoncepci, 2 roky jsem měla Nyssielu a nyní...

Vysazeni antikoncepce

Dobrý den, chtela bych se zeptat po dobrani plata a menstruacni pauze ..po jakou...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den,chtěla bych se zeptat.Brala jsem v kuse antikoncepce minisiston 7...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den,mám několik dotazů,brala jsem antikoncepci minisiston ale asi tak...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den, po půl roce jsem vysadila antikoncepci, protože jsme se rozhodli...

Vysazení antikoncepce

Vážený pane doktore, už cca dva roky trpím zhoršení atopického ekzému. Minulý...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den. Rozhodla jsem se vysadit antikoncepci. Beru ji již 7 let v kuse,...

Vysazení antikoncepce

Dobrý den mám takový dotaz. 22 dubna mi skončila menstruace a já do neděle 4.5...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Červené fľaky na žaludi

Dobrý deň, bol som už aj u kožného lekára aj u urológa robili my aj stery ale...

Bolest zad spojená se zvracením

Dobrý den, před několika dny mě začala bolet záda, tak zhruba uprostřed, a zároveň...

Zvětšení žaludu

Dobrý den pane doktore , prosím o radu Jde o choulostivé místo ( délku penisu...

Pneumatoza na ultrazvuku

Dobry den. Byl jsem na ultrazvuku a ve zprave je pneumatoza. Dle dr normalni...

Červené pupínky ve vlasech

Dobrý den, už 2 měsíce se mi ve vlasech tvoří červené pupínky, chtěl bych se...

Vznik epilepsie a stres

Co vás trápí, jak dlouho problém trvá, berete nějaké léky, proběhlo již nějaké...

Bolest břicha okolo žaludku

Dobrý den. Přibližně před měícem jsem začala mít bolesti břicha okolo žaludku...

Kašel v těhotenství

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat jsem v 38tt těhotenství a trápí mě kašel...

Odchlípnutý nehet

Dobrý den,již delší dobu mám na ukazováčku nehet skoro celý bílý.Nevíte,čím...

Červené,svědivé, suché fleky po tělě

Už přes rok mám červené,suché,svědivé fleky po nohách, i na rukách, objevují...

Menstruace při užívání antikoncepce.

Dobrý den, kvůli oddálení menstruace, proroze jsem byla na dovolené beru teď...

Zápach z úst jako po alkoholu

Je možné, že nějaká choroba způsobuje zápach alkoholu z úst, aniž by daná osoba...

Uvíznutí prášku v krku

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je možné že při polykání prášku se může...

Mrazení v levé půlce hlavy

Omlouvám se, že obtěžuji s takovou věcí...už třetí den se mi stává, že mě začne...

Tlak v uších

Tlak v hlavě a uších Dobrý den pane doktore nebo paní doktorko. Už měsíc...

Vysoká hodnota cholesterolu

Dobrý den, v příloze vám posílám výsledky z laboratoře.Můžete mě poradit zda...

Mírná trombocytóza a leukocytóza

Dobrý den, rád bych se zeptal na informace ke zvýšeným leukocytum a trombocytum....

Zaskočený lék v krku

Dobry den, muj lekar i ambulance ORL ma u nas ted zavreno, prppto se obracim...

Píchání u srdce při nádechu

Dobry den,vcera me zacalo pichat u srdce pri nadechu a boli me z toho leva ruka..muzu...

Bolesti nohy

Manželku strašně bolí kotník na pravé noze. Má takové bolesti,že nemůže dojít...

Reklama
Takovou péči si zasloužíte!
Představte si prostředí, kde se vždy setkáte s pozorností, kterou očekáváte.
* registrací neměníte svého lékaře.