Antikoncepce

Chtela jsem se zeptat v prubehu brani antikoncepce se mi obcas stava ze dva dny spinim a pak to prestane. Nyni jsem take zacala spinit, ale hned den pote jsem zacala i krvacet, prijdete mi to jako bezna menstruace s tim ze do dobrani platicka mi zbyvaji dva prasky. Chci se zeptat zda ma na toto ucinek, ze beru dvoje leky na uvolneni svalu a bolesti a obstriky 3x tydne v meziplotenkovych oblastech. Nebo zda by mi uz nevyhovovala ma stavajici antikoncepce, kterou beru cca 8 let (Minisiston)? Predem dekuji za rady.

Odpověď odborníka:

Je velmi pravděpodobné,že Vaše problémy způsobil souběh léčby onemocnění pateře-vyčkejte 1-2 týdny po dobrání této léčby.

MUDr. Marie Vaňačová
MUDr. Marie Vaňačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře pro dospělé, Tábor

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: