Antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je možnost narušení antikoncepčního účinku, při požití rozdrcené tabletky nebo tabletky s jiným dnem..beru HA Minerva..Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokud užijete celou tabletku, je to celkem jedno.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Kam dál
Naposledy čtené: