Antikoncepce

Dobrý den, před 16 dny jsem začala brát poprvé antikoncepci Jeanie, menstruace proběhla normálně akorát byla slabší. Jenže od té doby pořád špiním, někdy teče i krev. Nevím zda s tím mam jít ke svému gynekologovi nebo jestli je to normální.

Odpověď odborníka:

dobrý den, počkejte do dobrání platíčka a následně udělejte pauzu 7 dní.pokud i pak budete stále špinit či krváet,navštivte gynekologa.někdy trvá cca 2 měsíce než si vše "sedne".

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Kam dál
Naposledy čtené: