Antikoncepce

Mám dotaz, beru 4-5 let Diane a chtěla bych ho změnit na něco levnějšího (Sunya). Problémy s akné se mi zlepšily, ale ne díky HA, nýbrž použití ATB předepsané od dermatoložky. Myslíte, že hrozí, že se mi po přeměně HA zase akné vrátí? Všude jen slýchávám špatné zkušenosti s Diane, ale já s ní neměla jediný problém. Díky

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nechtějte Sunyu, ale např. Chloe. Chloe má stejné složení jako Diane 35. Je určitě levnější (prodejní cena je přibližně stejná jako u antikoncepce Sunya) a nebudete muset řešit problém, zda se Vám vrátí akné.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolesti prsou Tímto vás prosím o radu...Mám bolesti v prsou, které trvají tak...
  • Nejspíše zánět na penisu Pane doktore, na penisu mám takové malinké výrůstky...
  • Vřídky na jazyku Opakovaně se mi dělají drobné vřídky na jazyku na stejném...
  • Cysta ve slezině Va CT mi byla zjištěna cysta na slezině.Velká je zatím jen 2...
  • Bolest prostaty Rad bych se vas zeptal,často se mi stává ze pociťují bolest v...
  • Mastrubace Je mi skoro 17 a mám menší potíže s masturbací... nikdy jsem to...
 
Kam dál
Naposledy čtené: