Antikoncepce a akne

Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli pomáhá HA Artizia při akné. Tuto HA beru už 3 měsíc a zatím nevidím výraznější změny. Akne se mi trošičku zlepší, když udělám sedmi denní pauzu, může za to antikoncepce?? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, přímo na zlepšení stavu akcne působí gestageny s antiandrogenním účinkem, jsou to - chlormadinonacetát, drospirenon, dienogest a cyproteronacetát. Ten poslední je obsažen i ve vaší HA, proto byste měla nechat lék působit - nejméně půlrok, aby se jeho efekt mohl projevit. Jste léčena správně, jen nechejte na projevení se ůčinku delší dobu. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Svalové záškuby Vážená paní doktorko, chtěl bych se zeptat, jestli svalové...
  • Vyhřezlá ploténka Chtěla bych se zeptat.Je mi 30 let a zjistili mi že mám...
  • Streptokokus pyogenes Již po páté tento rok mám v krku (v hrtanu) streptokoka...
  • Nerostou mi vousy Obracím se na Vás s radou. Je mi již 19 let a brzy mi bude...
  • Naražené rameno Prosím Vás o radu ohledně úrazu ramene. Předevčírem večer jsem...
  • Seroxat Ráda bych se zeptala na návykovost SEROXATU ? Jak je nebezpečný pro tělo...
 
Naposledy čtené: