Již druhý rok ...

  • Dotaz od: Petra Veverková
  • Publikováno: 16.6.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, již druhý rok beru HA Yasminelle. Menstruaci jsem měla vždy pravidlenou a bez problémů. Vybreu vždy 3 balení po sobě, poté udělám 7 denní pauzu ve které se dostaví menstruace. Od března tohoto roku jsem začala s cvičením a beru jako podboru k hubnutí Lindaxu 10. Již sem zhubla za 3 měsíce 12 kg. Nyní sem měla dostat menstruaci,ale ta se nedostavila, pouze 1 den opravdu velmi slaboučké špinění. Myslím že těhotná být nemůžu pokud beru HA takto dlouho a pravidelně, proto nevím kde by mohl být problém.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, problém by velmi pravděpodobně mohl být v úbytku hmotnosti. Tělo při určitém úbytku hmotnosti "zastaví" menstruaci. K HAK - před těhotenstvím Vás HAK bezpečně ochrání, pouze pokud ji užíváte skutečně denně, bez vynechání tablet. I jedna jediná vynechaná tableta může mít za následek nedokonalou ochranu proti otěhotnění a následné těhotenství.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: