Již třetí týde...

  • Dotaz od: Dana Pavlišová
  • Publikováno: 11.6.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, již třetí týden se léčím s depresí, ráno a večer užívám 1tbl Velaxinu, a na noc 1 tbl Frontinu, od té doby vždy když se s manželem milujeme,nedosáhnu orgazmu, i když jsem chuť milovat se neztratila, ba naopak! Před tím jsem se nikdy s depresí neléčila, nikdy jsem neměla problémy v intimním životě - v dosažení orgazmu. Prosím Vás o radu, stydím se kontaktovat svého psychiatra a řešit s ním tento problém. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antidepresiva a obecně léky modulující činnost nervové soustavy mají vliv i na sexuální funkce, ať už na libido nebo na pocit uspokojení ze sexu. Tyto nežádoucí účinky léčby se často popisují. Doba od nasazení antidepresiv je poměrně krátká a je možné, že se Váš stav po určité stabilizuje a schopnost dosáhnout orgasmu se opět obnoví. Je třeba ale také říci, že už samotná deprese může sexuální funkce porušit a že příčina nepřítomnosti orgasmu nemusí být jednoznačně v antidepresivech. S psychiatrem se určitě nemusíte bát tento problém konzultovat, dobře ví, že se tyto potíže mohou během léčby objevit a na podobnou problematiku je připraven.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x