Mam intimni pro...

  • Dotaz od: Zdenek Novak
  • Publikováno: 25.3.2008
  • uLékaře.cz

Dobry den.Mam intimni problem ktery jsem drive nemel a nedochazelo k tomu.Pri styku ci er. hratkach kdy me partnerka ci ja sam se rukou vzrusuji tak se napina zalud a zase povoluje pri pohybu zpet tak po chvilce vypada takovy pokrceny a zacina supinkovatet a loupat se.Jsem z toho spatny driv se mi to nikdy nestalo poradite mi? Drive jsem pouzival na nejake mensi problemy kdyz mela partnerka kvasinky ci mensi potize canesten ci pimafucort na doporuceni lekare.Nez tyto problemy zacaly tak jsem cca 14 dni pred tim mel neco podobneho jako drive tak jsem si sam naordinoval canesten a parkrat namazal zalud timto kremem a posleze jeste asi 2x ci 3x pimafucortem.Nemohlo v dusledku techto kremu dojit k poskozeni sliznice zaludu a tim k tomuto naslednemu olupovani pri stoporeni a napinani?Jako neni to tak hrozne jako bych se v lete spalil a loupal ale na intimnim miste neprijemne. dekuji za radu cim a jak se toho zbavit

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nedomnívám se, že by aplikace Canestenu či Pimafucortu nějakým způsobem poškodila žalud. Při déletrvajícím přetažení předkožky, pokud není žalud nijak zvlhčen, může docházet k jakémusi "nakrabecení", seschnutí a částečnému olupování buněk. Zkuste použít nějaký lubrikační přípravek. Pokud bude problém přetrvávat, budete se muset poradit s urologem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: