Ha a nachlazení

Dobrý den, užívám Ha, ale nějakou dobu jsem nachlazená. V té době to byla nejspíše začínající angína. Je možné, že by nachlazení snižovalo účinnost Ha? Později jsem dostala antibiotika.

Odpověď odborníka:

dobrý den, nachlazení nesnižuje účinek antikoncepce. Antibiotika ano, spíše penicilinového typu na angínu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Kam dál
Naposledy čtené: