Hormonální léčba u transsexualismu male to female

Dobrý den, jsem po změně pohlaví, při níž mi byly odstraněny pohlavní žlázy. Nyní užívám estrogeny a antiandrogeny. Jen ze zvědavosti by mě zajímalo, co by se stalo s mým tělem, kdybych hormonální léčbu přerušila a zůstala tak bez hormonálního zásobování estrogeny a nepotlačovala testosteron z kůry nadledvinek antiandrogeny. Děkuji za odpověď Vlasta

Odpověď odborníka:

Začaly by se znovu naplno projevovat všechny sekundární pohlavní znaky: svalstvo, ochlupení, vousy, hlas....

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x