Krvácení během užívání antikoncepce

Dobrý den, je mi 25 let, jsem bezdětná. Antikoncepci beru 11 let, v průběhu se měnila. Nyní se jedná o HA Flya - tuto antikoncepci beru tak rok. Nyní se mi během cyklu objevilo krvácení (dnes je to osmý den a neustává) a v platíčku tabletek jsem na 14. dnu. Ani během menstruace není mé krvácení takto silnější. Můžete mi prosím poradit, čím to může být? Mnohokrát děkuji.

Odpověď odborníka:

Milá Kláro, pokud jste neužívala třeba antibiotika, nebo jïné léky, které by mohli účinnost antikoncepce ovlivnit, tak by jste takto krvácet neměla. Krvácení při pravidelném užívání antikoncepce a zejména krvácení delší než týden by měl vyšetřit gynekolog. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: