Lék lindaxa

  • Dotaz od: Dana Šnourová
  • Publikováno: 4.7.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, ráda bych se zeptala na užívání léku Lindaxa. Jde o mého muže. Je mu 34 let, měří skoro 190 cm a váží kolem 170 kg. Jeho problém není ani tak v přejídání jako spíše v nepravidelném stravování. Ráno se nasnídá , celý den nic a večer to dohání. S pohybem je taky na štíru. Je silný kuřák (asi tak krabička denně), navíc užívá léky na snižování tlaku (Betalock), a Milurit na kyselinu močovou. V poslední době se snažíme, aby jedl pravidelně, přestal jíst sladké, maximálně si dá musli tyčinku. Teď mu obvodní lékařka doporučila Lindaxu. Ale doslechli jsme se, že pokud by lék užíval 3 měsíce, že to není moc dobré, vzhledem k tomu, že vytěsňuje tuky z potravy, ale tělo tuky prý potřebuje, pro nehty, atd. Prosím poraďte. Ještě bych chtěla říct, že 170 kg je hrozivé číslo, ale manžel je sám o sobě hodně mohutný, takže vypadá tak na 130kg. Děkuji za odpověď a s pozdravem Dana Šnourová

Odpověď odborníka:

Bez úpravy režimových opatření a diety je jakákoli léčba tabletami k ničemu! Po jejich vysazení by se opět vrátila původní hmotnost. navíc tyto tablety mají řadu nežádoucích účinků. Váš manžel musí sám chtít zhubnout a podrobit se přísnému režimu, změnit svoje stravovací návyky. Nejlepší by bylo navštívit přímo obezitologickou poradnu, kde sestaví přesný jídelníček. Při takové hmotnosti a v tak mladém věku (navíc je kuřák) hrozí mnoho komplikací - tzv. metabolický syndrom, může se přidružit cukrovka, infarkt apod.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x