Norethisteron a minerva

Dobrý den, je mi 17 let, a prvním měsícem beru antikoncepci minervu, již 17 dnem stále špiním, a proto mi lékařka napsala norethisteron. Jenže se mi nějak nezdá, zda tyto dva léky mohu míchat, a taky jsem zmatená z dávkování. V pátek mám brát poslední prášek z prvního plata, takže mám normálně vysadit a přitom stále brát norethisteron nebo mám pokračovat bez přestávky v druhém platu ? Děkuji mockrát za odpověd :)

Odpověď odborníka:

dobrý den, v případě,kdy budete dobírat antikoncepci doberte i noresthisteron.než si antikoncepce "sedne", může se objevit špinění, ktré by mělo vymizet do tří měsíců.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: