Nuvaring a antibiotika

Dobrý den, asi před 10 dny mi trhali všechny čtyři osmičky a od zubaře jsem dostala antibiotika Dalacin C a stalo se mi, že jsem dostala menstruaci o týden dřív i když mám antikoncepci Nuvaring. Je možné, že by to ta antibiotika tolik ovlivnila? Děkuji za odpověď. Hezký den

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně se zde spíše uplatnil vliv zátěže extrakčního výkonu na organismus nebo případně jiné vlivy než antibiotika. .

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x