Otěhotnení při antikoncepci

Pravidelně beru antikoncepci už asi tak půl roku a minulý týden se mi stalo, že jsem si vzala dvě pilulky v jeden den..pokračovala jsem dál a za pár dní jsem zase zapoměla jednu pilulku.Mohlo by být riziko otěhotnění? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Aneto
pokud si vezmete 2 tablety, tak se riziko těhotenství po pohl. styku nezvyšuje. Pokud zapomenete užít tbl. do 24 hodin od doby, kdy ji užíváte, může být efekt antikoncepce snížen. Proto Vám doporučuji mít ještě jiný antikoncepční přístup (kondom, přerušovaný styk). Antikoncepčně začnete být chráněná od dalšího balení antikoncepce.

S pozdravem

prim. MUDr. Pavel Texl
prim. MUDr. Pavel Texl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Sanatorium Helios

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Otehotneni pri antikoncepci | Od: Petra | 1.11.2016 15:55
Mam dotaz uz 3 rok beru
antikoncepci.mnela sem tet 7 pauzu
jako vzdy vcera jsem si vzala prvni
pilulku z blistra asi v 8 vecer ale o
hodinu dyl jsem mnela styk a pritel si
nedal pozor.Muzu otehotnet?
reagovat
re:Otehotneni pri antikoncepci | Od: uLékaře.cz | 2.11.2016 11:05
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Aby Vám
lékař mohl odpovědět, poprosím Vás,
abyste dotaz zkopírovala a vložila přímo do poradny na těchto stránkách:
http://www.ulekare.cz/poradna.
V poradně se Vám bude lékař
věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše
bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: