Otok po léčbě pijavic

Dobrý den, moje matka byla na léčbě křečových žil pijavicemi. Vždy jí tato procedura pomáhala a nečinila jí žádné potíže. Tentokrát ale pijavice odpadla již 15 minut po nakousnutí (obvykle odpadne až po hodině)a z nohy jí tekla černá krev. Musely jí být do žíly strčeny lékařské tampony, aby se krvácení zarazilo. Večer jí ale noha začala otékat a dnes ji má opravdu hodně oteklou a také jí v oblasti zakousnutí tuhne. Nevíte, co to může znamenat a jak matce pomoci?

Odpověď odborníka:

Paní Jakešová, to Vám musí vysvětlit ti co pijavici přikládali, a mají vůbec k tomu licenci? Tato skupina léčitelů když vás jednou ošetří, tak musí také léčit negativní následky a to jakékoliv léčby. Poraďte se s jejich lékařem. Jsou různé alopatické výborné léky i na zastavení toku krve po působení hirudinu. Pijavice se má usmrtit po jejím použití, aby nepřenášela další nemoci krví! Já jsem tuto léčbu přestal dělat před 15 léty, protože se takto dá přenést nejméně 7 velmi vážných nemocí, které se u nás zcela běžně v populaci v vyskytují! Primář MUDr. Jan Miklánek Dr h.c. z Prahy.

MUDr. Jan Miklánek
MUDr. Jan Miklánek

Specializace: Rehabilitace
Pracoviště: Studio pro zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: