Pilulka po, otěhotnění a t. test

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat poslední normální menstruace byla 10.12., poté jsem použila pilulku escapelle a to 17.12. následně jsem do týdne krvácela, avšak v mnohem kratší době a s menší intenzitou, poté jsem měla 1.1./2.1 v noci sex, chráněný kondomem, avšak přítel si nebyl zcela jistý, proto jsem si 3.1. večer opět vzala pilulku po tentorkát postinor, krvácení se opět dostavilo po týdnu ve stejně zeslabené intenzitě. Vím, že tento můj postup není správný, současné nervy mě poučují dostatečně. Chtěla jsem se zeptat. Mohu být těhotná? 14.1. jsem si nechala udělat odběr hCG z krve s výsledkem menší než 2, dnes 18. gravitest, sněhobílo, negativní. Mohu se na tyto provedené testy spolehnout? Kdy mám očekávat další menstruaci? A jak se mi teď vlastně počítá cyklus. Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Po takové kombinaci silných hormonálních přípravků nelze říci kdy přijde menses je možné nepravidelné krvácení když jste si již takto nerozumně počínala můžete jen s odstupem cca týdne zopakovat gravitest a bude li opět negativní vyčkat menses, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x