Psylium

Dobrý den, mám 8měsíčního chlapečka, kterého kojím. S příkrmy jsem začala až v 7 měsíci, protože jen z mateřského mléka hodně přibíral a má už přes 10kg. Protože jsem měla problémy s hemeroidy a zácpou, tak užívám psylium dr.Popova ráno 2 lžičky do jogurtu. Malému se ale na obličeji objevili pupínky a pokožka na obličeji je vysušená. Nikde jinde na tělíčku pupínky nemá ani mírné červené zbarvení. Může mít pravidelné užívání psylia vliv na něho když ho několikrát denně a několikrát v noci kojím. Na příkrmy si zvyká pomalu a tedy pořád hodně kojím. Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jano! Popsaná suchost kůže a pupínky u malého mohou být následkem příkrmů i psylia. Doporučuji experimentovat. Do příkrmů přidávejte vždy najednou jenom jednu novou surovinu a sledujte odpověď. Co se psyllia týče, zkuste jej vysadit. Vhodným zdrojem vlákniny pro Vás může být nesmírně hodnotné lněné semínko (běžně ke koupi, 1-2 pol.lž. na chleba, do muesli, do jogurtu nebo schroupat s hrozinkami), stejně jako celozrnné pečivo. Sledujte reakci malého. V případě zhoršení obtíží jděte k pediatrovi.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Insuficience kardie Zniceho nic me behem par mesicu postihly problemy se...
  • Natrzena uzdicka Rad bych se zeptal zda tato situace se da obejit bez...
  • Neuroza, horko Mam neurozu ,poceni rukou - casto mi projede horko oblicejem...
  • Pocení se na hlavě v noci Mám velký problém s pocením se při spánku na hlavě...
  • Predkozka Je mi 40 a uz od mladi mam problem stim ze kdyz je penis v klidu jde...
  • Psychika Obracím se na vás o radu či pomoc.Mám potíže, které se nejlepší ba...
 
Naposledy čtené: