Slabá menstruace

Dobrý den, je mi 37 let, před měsícem a půl jsem byla na IVF, kdy mi byla zjištěna endometrioza (já však žádné obtíže nepocituj, cítím se zdravá) a týden po transferu se mi na levém vaječníku udělal zánět, užívala jsem se antibiotika, těhotenství se nepotvrdilo. Od té doby jsem již dvakrát měla menstruaci a v obou případech šlo o krvácení jasně červené krve trvající pouze dva dny. navíc poslední menstruace mi přišla po 21 dnech, jinak mívám menstruaci pravidelně a trvá 4-5 dnů. Může to být důsledek užívání antibiotik?

Odpověď odborníka:

Antibiotika by cyklus neměla ovlivnit,pokud je menses jen slabší a netrvá od prvního dne do dalšího prvého dne méně než 21 dni,mělo by být vše v pořádku. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
EMG
Články: EMG
Elektromyografie (EMG) je...
Zácpa
Články: Zácpa
Pojmem zácpa označujeme...
Dětské astma možná více souvisí s virovými infekcemi než s alergií
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x