Spineniý

Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat na můj problém , který se týka antikoncepce. Před měsícem při prvním dnu mentruace sem začala brát antikoncepci lindinette přesně podle návodu. bude tomu už měsíc a stále špiním a mívám bolesti jako na začátku menstruace, dále me píchá v podbříšku a už po druhé jsem si všimla, že ze mě vypadávají kousky jakési hmoty která vypadá jako kousky nějakého masa, nebo nevím jak bych to měla popsat.Jsem mimo čr a nemám možnost si dojít ke svému lékaři, proto píši Vám. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy antikoncepce nevyhovuje její uživatelce z hlediska hladin a druhů zvolených hormonů: informujte proto o tomto na kontrole u svého gynekologa, zvážíte spolu nejspíše výměnu HA. Rozhodněte se, zda antikoncepci brát do návštěvy gynekologa nebo ne, pokud ne, volte raději barierovou antikoncepci při styku /kondom/, která chrání i proti pohlavně přenosným infekcím, což HA neumí.Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x