Vynechání prášků

Dobrý večer, měla bych otázku ohledně antikoncepce..před 3 týdny jsem si 2 dny zapomněla vzít léky a dostavilo se krvácení, já je ale brala dál, jako obvykle. Přišel týden kdy jsem to měla jako vždy dostat a menstruace se dostavila. Je možné že je moje měsíční krvácení bez výkyvů i když jsem to dostala i ty dva dny bez těch prášků? Děkuji.

Odpověď odborníka:

S největší pravděpodobností to je normální menses krvácení předtím bylo způsobeno poklesem hormonálních hladin. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x