Vypadávání vlasů,svědění hlavy

Dobrý den,vypadávájí mi vlasy hlavně v horní oblasti,okolo ofiny a spáncích.už asi od léta ,ale všimla jsem si toho až v listopadu.Chodim k mudr.,ale ta mi tvrdí že tam nic nemám,začervenalou pokožku atd.Dala mi jen šampon Polytar na lupy,s kterými mám problém už od 17let,a tohle teda vážně zabralo.Svědění ale neustálo.Beru také už druhé balení(100ks)Methianinu,od doktorky.2xdenně 1tabletu.Ale svědění,citlivá pokožka a vypadávání vlasů nepřestalo.Čím to může být?Krev jsem měla prý také vpořádku.Asi tak v říjnu mi děti ze školy donesli vši a já je také dostala.Nemohla se zbavit hníd,mám dlouhé vlasy,a někdo mi poradil smíchat jedlý polej s alpou.Nanést na vlasy,překrýt igelitem a ručníkem,nechat působit 2h,po té umýt,vyfenovat a žehličkou na vlasy ještě vlasy vyžehlit,že hnidy popraskají.Zkusila jsem to,ale nevim,vlasy byly hezky lesklé,nemohlo to způsobit toto?Jinak stres mám už nějaký dobu,ale to by mi nevypadávaly vlasy jen v této části.Také máme od léta morčata,pokud vim nejsem na nic alergik.Takže mne už nic nenapadá.Pracuji jako pokojská,také od léta a používáme různé čistící prostředky.Vše ale doktorka vyloučila.Tak nevim kde se poradit,chci své vlasy zpět a ne plešatět.V rodině plešatost nemáme.Je mi 35let.Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Vlasy vypadávají pravděpodobně následkem zánětu, který v kůži probíhá. Může jít o seborhoickou dermatitidu, lupénku, plíseň ( od morčete). Polytar je vpořádku, působí protizánětlivě a proti tvorbě šupinek. Pokud lze vyloučit tu plíseň (ev.provést stěry z pokožky), pak bych doporučovala Gelargin gel 2x denně, po týdnu lxdenně a ev. po zklidnění možno přejít např. na Alpicort roztok, který je slabší. Methionin berte dále.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: