Vysoký krevní tlak

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Manžel má poslední 3 týdny tlak 135/115, 160/115 apod. Má 41 let je po 2 infarktech (2002, 2006). Bere tyto léky Ramil, Warfarin Orion, Famosan - protože mu začaly problémy se žaludkem a teď na ten vysoký tlak dostal Normodipine - ale tlak se nesnížil. Pracuje s lidmi - stresové povolání, ale doposud vše hravě zvládal. Mám i podezření na syndrom vyhoření. Je nervózní, bez nálady, bez síly-nebaví ho ani koníčky. Mnohokrát děkuji aspoň za nějakou radu. Katrin

Odpověď odborníka:

Tlak je kolísavý, pravděpodobně to bude podmíněno i tím stresem, v tomto mladém věku po infarktu se velice často rozvíjí různé psychické poruchy spojené s pocity beznaděje, mohou se objevit i deprese. Velmi bych doporučovala návštěvu psychloga či psychiatra.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x