Změna antikoncepce

Dobrý den, již třetím rokem si nechávám aplikovat depo proveru. Vzhledem k zdravotnim obtížím mi bylo doporučeno paní doktorkou antikoncepci změnit. Předepsala mi tedy klasické prášky s tím, že jakmile se dostaví menstruace nebo jakmile bych měla aplikovat další injekcimám, začít brát prášky. Jelikož se u mě menstruace skrz depo proveru neobjevuje, jen špinění a to ještě v době cca 2.měsíc po aplikaci injekce, mám dotaz kdy přesně mám tedy začít brát prášky. V době špinění, na začátku týdne údajné další aplikace nebo v den údajné aplikace. Dále jsem byla upozorněna, že je určité riziko otěhotnění a první týden mám mít s přítelem raději chráněný sex s kondomem, je to možné když se vsude dočítám o opožděném nástupu možnosti otěhotnění? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Učinek Provery trvá cca 3 měsíce vyčkejte menses a začněte první den možnost gravidity při slábnoucím účinku Provery nelze vyloučit ten kondom je tedy jistota. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x