Antikoncepce

Chtěla bych se zeptat. Po roční pauze jsem začala zase brát antikoncepci, lékařka mi předepsala Clormetin. Před rokem jsem brala Vreyu a žádné problémy jsem neměla. Lékařka mi řekla abych ji začala brát 5 den menstruace, většinou se ale bere od prvního dne menstruace. No a jelikož jsem si myslela že jsem začala menstruovat (špinila jsem a poté velmi slabě krvácela) tak jsem si vzala tabletku, jenže menstruace se "nerozjela". Dneska si vezmu poslední prášek z prvního platíčka, ale už asi 4 den mám menstruaci, i když velmi slabou (oproti období bez antikoncepce), nejdříve jsem lehce špinila. Mám obavy jestli ta antikoncepce není slabá, i když při začátku užívání se menstruace "nerozjela". Nebo mě napadá jestli to není tím že jsem začala více sportovat a držet lehčí dietu. Poraďte prosím, děkuji a přeji hezký den

Odpověď odborníka:

To, že je menstruace, (nejedná se o pravou menstruaci, ale tzv. pseudomenstruaci) při užívání hormonální antikoncepce často slabší a trvá kratší dobu, je naprosto normální.
S pozdravem,
MUDr. Klímová

MUDr. Nikola Klímová
MUDr. Nikola Klímová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: