Antikoncepce po interrupci

Dobrý den, před 14ti dny jsem podstoupila miniinterrupci a dnes jsem byla na kontrole. Vše by mělo být bez problému, jen stále špiním (hnědo-červený výtok) - lékař se tomu divil, ale dle ultrazvuku je všechno v pořádku. Mám antikoncepční náplasti Evelyne a prý si je už dnes mohu nalepit 1. a měnit pravidelně po týdnu s tím, že po 3.tí náplasti je 5 dní bez. Dle lékaře začne náplast 100% působit cca po týdnu. Chtěla bych se zeptat, zda to takto opravdu mohu udělat (aniž bych čekala na 1. den MS) a zda se mi podle toho upraví cyklus, nebo mám dodržovat 3 nápasti, 5 dní bez nehledě na MS? Děkuji mockrát

Odpověď odborníka:

Dobrý den, můžete tak postupovat, cyklus se upraví. Já bych se však 100% spoléhala v takovém případě na účinek antikoncepce až po 14 dnech. Ve Vašem případě by to nemělo představovat problém, ještě 2 týdny by bylo vhodné dodržovat šestinedělkovský režim.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x