Pravdepodobnost otehotneni po vysazeni antikoncepce

Dobry den, rozhodla jsem se vysadit HA. HA jsem brala 4 roky. Chtela jsem se zeptat, jestli je pravda, ze po vysazeni antikoncepce je vyssi riziko otehotneni nez kdyz bych antikoncepci vubec nikdy nebrala. Predem dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, některé ženy po vysazení antikoncepce otěhotní velmi rychle, v prvním cyklu po vysazení antikoncepce. Může se však také stát, že první cyklus bude anovulační, tedy takový, kdy nedojde k ovulaci a otěhotnění nebude možné. Je to individuální.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Potřebují poradu | Od: Dulguun | 11.9.2014 06:02
Minilý rok jsem začala brát dianu 35 a po půl roce jsem měla 2 měsíce přestávku a potom jsem začala znovu brát a brala jsem asi 6 měsíce. Ted mám v plánu otěhotnět a poslední pilulku jsem měla 24. srpna a měsíčky za srpen jsem dostala 26. srpna /7 dní cyklus/ a všechno bylo tak jak ma být, ale ted před dvěma dny 9. září jsem zase dostala měsíčky!!! Vím, že je to nenormální obrátila jsem se k paní doktorce a ta mi vysvětlila, že je to kvůli garmonu, že mám počkat a že to přejde a že mám k ní příjít jenom když budu mít bolesti anebo jestli to bude díl než 7 dní. I když mi paní doktorka vysvětlila, pořád mám strach že je něco nepořádku. Poradte mi prosím, jestli se vám neco takového stalo..děkují píšu z mongolska
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Fraxiparine Chcela by som sa spýtať keď som 10 dní brala Fraxiparine z dovodu...
  • Ekg Je mi 31 let a byla jsem u OL,kde mi bylo natočeno EKG. Jelikož se lékaři...
  • Bederní páteř Jsem po operaci od února letošního roku, dynamické neutraizace...
  • Tea tree oil Je to sice netypické, že se na Vás obrací muž, ale přesto doufám...
  • Vysoký tlak i tep nervového původu Je mi 32 let a v létě mi byl dvakrát...
  • Bolesti břicha Mám asi rok různé zdravotní potíže, které se neustále mění...
 
Naposledy čtené: