Předběžná menstruace v průběhu braní antikoncepce

Dobrý den, už po třetí za sebou se mi stalo, že když jsem brala antikoncepci, tak týden před pauzou jsem krvácela, je to vždy na 2-3 dny a pak to zase zmizí. Prášky beru pravidelně tak jak mám a nestalo se že bych vynechala. Tento problém mě dost trápí a jsem docela vytížená a na gynekologii jsem objednaná až za 2 měsíce. Potřebuji poradit. Nikdy se mi to nestalo a antikoncepci beru už skoro 5 let tu stejnou. Děkuji za jakoukoliv odpověď S

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravidelnost užívání tablet je důležitá, problémy s krvácením může zapříčinit i zpoždění několika málo hodin, které ještě nemá vliv na snížení antikoncepčního účinku. Je možné, že potřebujete antikoncepci s vyšším obsahem hormonů, nicméně gynekologické vyšetření je nutné. Příčiny mohou být další, např. zánět, polyp atd.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mezi příznaky alergie patří i svědění uší a patra
Články: Mezi příznaky alergie patří i svědění uší a patra
Jako typické příznaky...
Zánět dutin
Články: Zánět dutin
Zánět dutin, sinusitida, je...
Salmonelóza
Články: Salmonelóza
Salmonelóza je infekční...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kouzelně jednoduché cviky vám pomohou otěhotnět
Články: Kouzelně jednoduché cviky vám pomohou otěhotnět
Snažíte se o miminko, ale...
Infekce močových cest
Články: Infekce močových cest
Infekce močových cest je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: