Je možné otěhotnění při brání antikoncepce?

  • Dotaz od: Anna Lutovská
  • Publikováno: 31.8.2009
  • uLékaře.cz

Beru antikoncepci Katya teprve prvním měsícem.Je mi 16 a s přítelem jsme spolu rok.Antikoncepce již byla chtěná z obou stran,zároveŇ potřebná, protože jsem chudokrevná a mám problémy s velice silným krvácením. Teď ale k mému problému.V průběhu měsíce brání antikoncepce, sem měla nejednou nechráněný sex a teď sem dobrala prášky.(4dny zpět).Jenže menstruace nikde a pokud mám za 3 dny o5 začít s novým platíčkem, děsí mě představa otěhotnění.Děkuji za zodpovězení pro mě tak deptavé otázky.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Anno, menstruace se nedostaví hned po dobrání platíčka. Je nutné, aby v krvi klesly hladiny hormonů a pak se objeví do 5 dnů lehké krvácení, někdy jen špinění. Určitě přijde, nebojte. Pokud jste opravdu pravidelně užívala, z otěhotnění mít strach nemusíte. Po sedmidenní pauze opět začněte užívat další platíčko.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Gynekologická prohlídka Včera jsem byla u gynekologa a ultrazvukem mi zjistil...
  • Zanet mandli Je mi 27 let a nyni ziji na Novem Zelandu. Dva tydny me...
  • Křeče v lýtku Pane doktore, dnes nad ránem jsem dostala příšernou křeč do...
  • Nízký tep srdce Dobrý den! Je mi 20 let a po hospitalizaci v nemocnici my byl...
  • Herpes Asi již čtvrtý den mám problém se svěděním a pálením v oblasti vagíny...
  • Bolest ramene Chtěl bych se zeptat čím může být způsobena bolest levého ramene...
 
Naposledy čtené: