Dostavení menstruace v průběhu užívání antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem zeptat, v průběhu užívání antikoncepce se mi dostavila menstruace, která trvala pouhý den. Den po té jsem měla sex po kterém jsem začala opět mírně krvácet, ale opět pouhý den.(po celou dobu jsem užívala antikoncepci tak jak mám) Proto by mě zajímalo, jestli je možné otěhotnět i přes užívání antikoncepce. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zmíněné krvácení nejspíše nebylo menstruační. Takovéto nepravidelné krvácení v průběhu užívání hormonální antikoncepce se vyskytuje u dlouhodobého užívání antikoncepce bez pauzy. Také toto krvácení může značit zánětlivé onemocnění či dysplastické změny na čípku. Pokud jste neudělala chybu v užívání /která také může vyvolat nepravidelné krvácení/, před otěhotněním jste chráněna. Navštivte lékaře k vyloučení nežádoucích změn či onemocnění.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest předkožky Paní doktorko , mám problém s předkožkou. Dříve mi byla...
  • Lamotrigin a alkohol Chtěla bych se zeptat. V dubnu jsem měla epileptický...
  • Boule na hlavě Je mi 16 let a udělala se mi vzadu jako by nad krkem tvrdá boule...
  • Jatra Pani doktorko, chtel bych se Vas zeptat na Vas nazor. Cca v breznu 2013...
  • Bolest zad/ledvin Už několik měsíců mě bolí pravá strana zad kde je ledvina...
  • Dlouhodobě hleny v krku Již dlouho mě trápí hleny v krku, hlavně večer mě to...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x