Prednison

  • Dotaz od: Štěpánka
  • Publikováno: 22.8.2011
  • uLékaře.cz

Dobrý den, po neznáme alergické reakci a otoku jazyka mi byl nasazen Prednison 60mg denně, který jsem užívala necelý týden. Nyní mi kožní lékařka snižuje dávky, řekla bych poněkud hodně pomalu, na to po jakou krátkou dobu jsem Prednison brala. Vždy o 5mg za každé 3 dny směrem k ranní dávce. Chtěla bych se zeptat, zda by to nešlo rychleji, jelikož mě šíleně bolí kosti i v klidu. A to nemluvím, když musím vstát a udělat pár kroků. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste užíval Prednison pouze krátkodobě, kratší dobu než týden, můžete vysazovat i rychleji o 10 mg za 3 dny. Než si dávkování upravíte, určitě bych doporučovala konzultaci s Vaším ošetřujícím lékařem, aby o Vašich vedlejších problémech byl informován. Bolesti kostí by Prednison při tak krátkém užívání neměl způsobit.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: