Špinění

Mám takovou otázku. Včera jsem byla na očkování proti žloutence typu A, moje lékařka mi řekla, že nesmím mít menstruaci jinak bych látky vyplavyla.Samozdřejmě jí nemám. Beru ale hormonalní antikoncepci druhý měsíc a slabě špiním, chci se zeptat zda to má ňáký vliv nebo to něčemu vadí?

Odpověď odborníka:

To by určitě vadit nemělo.
S pozdravem,
MUDr. Klímová

MUDr. Nikola Klímová
MUDr. Nikola Klímová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x