Špinění

Dobrý den. Beru poprvé antikoncepci Katya,ještě jsem nevybrala ani první platíčko. Prášky beru každý den poctivě. Začala jsem je brát první den menstruace. Teď už mám mít po menstruaci(asi sedm dní) a pořád špiním. Byla jsem u gynekoložky a ta mi předepsala 3x2denně ASCORUTIN. Neřekla mi ale,jak dlouho ho mám užívat?? Tak se ptám vás. Je to špinění normální?

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech po nasazení antikoncepce se slabé zašpinění může vyskytnout, Ascorutin užívejte pokud budete špinit. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak správně ošetřit puchýř
Články: Jak správně ošetřit puchýř
Odřely vám nohy nové boty...
Vyšetření osteoporózy
Články: Vyšetření osteoporózy
Cílem vyšetřovacích metod u...
Tlukot srdce: Na čem závisí jeho rychlost?
Články: Tlukot srdce: Na čem závisí jeho rychlost?
Faktorů ovlivňujících...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: