Špinění před mentruací

Dobrý den, brala jsem 5 let HA Logest a mi gynekoložka změnila HA na Belaru. Beru jí první měsíc a trápí mě špinění cca 5 dní před menstruací. Může to být změnou hormonu? Všechna vyšetření byla jinak v pořádku. Děkuji

Odpověď odborníka:

Ano,může ale jenv prvních cyklech po změně příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Články: Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Srdeční onemocnění jsou...
Zácpa není banalita! Zdraví umí podlomit někdy i velmi citelně
Slovníček pojmů
Články: Slovníček pojmů
Nevíte, co vám lékař ve...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Homeopatika si dokážou poradit i s akutní rýmou
Články: Homeopatika si dokážou poradit i s akutní rýmou
Chladné měsíce roku jsou...
Viry, vetřelci nesoucí nemoc
Články: Viry, vetřelci nesoucí nemoc
Rotaviry, viry žloutenky B...
Alergie na léky
Články: Alergie na léky
Nežádoucí reakce na léky je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x